banner
دانش جزئیات

تعمیر و نگهداری از لایه بردار قالب پیوسته برای مهر زنی فلز

قالب پیوسته مهر زنی فلز:

به ابزار مهر زنی اطلاق می شود که بر روی پرس پانچ ثابت می شود و فشار خاصی را بر روی صفحات فلزی یا غیرفلزی وارد می کند تا مواد را جدا کرده یا شکل دهد.


برای نگهداری از صفحه استریپر قالب فلزی پیوسته، نیرو باید به طور یکنواخت در هنگام تخریب قالب اعمال شود. برای ساختار قالب روی ستون راهنمای داخلی، صفحه استریپر باید برداشته شود تا اطمینان حاصل شود که صفحه استریپر متعادل و بیرون زده است. شیب صفحه استریپر ممکن است باعث شکستن پانچ در قالب شود.


جداسازی صفحه استریپر قالب پیوسته مهر زنی فلزی:

برای جدا کردن صفحه استریپر قالب فلزی پیوسته، ابتدا از دو پیچ گوشتی برای متعادل کردن فشار استفاده کنید و سپس از هر دو دست برای متعادل کردن نیرو و خارج کردن آن استفاده کنید. هنگامی که جدا کردن آن دشوار است، مطمئن شوید که داخل قالب تمیز شده است و پیچ های قفل باید جدا شوند. در صورت آسیب دیدن قالب در اثر گیرکردن مواد علت را پیدا کرده و درمان مربوطه را انجام دهید و کورکورانه آن را دور ندهید.


stamping brass electrical part extension


تخته جداسازی را جمع کنید:

هنگام مونتاژ صفحه استریپر ابتدا پانچ و صفحه استریپر را تمیز کرده و روغن روان کننده را به پایه راهنما و محل قرار دادن پانچ اضافه کرده و به طور پیوسته در آن قرار دهید و سپس با دو دست فشار دهید و چندین بار تکرار کنید. اگر خیلی سفت است، دلیل آن را پیدا کنید (این که آیا میله راهنما و آستین راهنما به طور معمول جهت گیری شده اند، آیا در قسمت های مختلف آسیب دیده است، آیا پانچ جدید می تواند صفحه استریپر را به آرامی عبور دهد و آیا موقعیت درست است یا خیر) و سپس با آن برخورد کنید.


راه را به استریپر بدهید:

اگر یک بلوک پرس روی صفحه ثابت وجود دارد، بررسی کنید که آیا فاصله روی صفحه پشتی صاف کننده کافی است یا خیر. سطح تماس ماده بین صفحه استریپر و قالب برای مدت طولانی مهر و موم می شود تا تورفتگی ایجاد شود. هنگامی که فرورفتگی جدی باشد، بر دقت فشار دادن مواد تأثیر می گذارد و باعث می شود که اندازه محصول به طور غیرعادی ناپایدار شود. تعمیر یا دوباره آسیاب کنید. آستین کانتور باید از نظر دقت بررسی شود. اگر ارتفاع آن برابر نباشد، باعث کج شدن صفحه استریپر می شود و عملکرد هدایت دقیق و فشار دادن فنر صاف قالب مهر زنی فلزی پیوسته آسیب می بیند و باید حفظ شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست