banner
دانش جزئیات

ویژگی های پردازش قطعات مهر زنی فلزی

قالب هایی که در قطعات مهر زنی فلزی استفاده می شوند، قالب های مهر زنی یا به اختصار قالب نامیده می شوند. قالب یک ابزار ویژه برای پردازش دسته ای مواد (فلزی یا غیرفلزی) به قطعات مهر زنی مورد نیاز است. قالب های پانچ در مهر زنی بسیار مهم هستند. اگر هیچ قالبی وجود نداشته باشد که الزامات را برآورده کند، حذف آن به صورت دسته‌ای دشوار است. بدون بهبود فن آوری قالب های پانچ، بهبود فرآیند مهر زنی غیرممکن است. فرآیند مهر زنی، قالب، تجهیزات مهر زنی و مواد مهر زنی سه عنصر پردازش مهر زنی را تشکیل می دهند. تنها زمانی که آنها با هم ترکیب شوند، می توان قطعات مهر زنی تولید کرد.


stamping stainless steel similar Bticino 16A


در مقایسه با سایر اشکال پردازش مانند پردازش مکانیکی و پردازش پلاستیک، پردازش مهر و موم فلزی از نظر فناوری و اقتصادی مزایای زیادی دارد. تظاهرات اصلی به شرح زیر است:

(1) مهر زنی به طور کلی تراشه ها و ضایعات تولید نمی کند، مواد کمتری مصرف می کند و به تجهیزات گرمایشی دیگر نیاز ندارد، بنابراین یک روش پردازش صرفه جویی در مصرف مواد و صرفه جویی در انرژی است و هزینه تولید قطعات مهر زنی کمتر است.


(2) از آنجایی که قالب دقت اندازه و شکل قطعات مهر زنی را در طول فرآیند مهر زنی تضمین می کند و به طور کلی کیفیت سطح قطعات مهر زنی را از بین نمی برد و عمر قالب به طور کلی طولانی تر است، کیفیت مهر زنی بد نیست و کیفیت مهر و موم بد نیست. خوب، ویژگی های"دقیقا همان" را دارد.


(3) قطعات مهر زنی فلزی قطعاتی با محدوده اندازه بزرگتر و اشکال پیچیده تر، مانند کرونومترهای کوچکتر از ساعت و ساعت، به بزرگی تیرهای طولی خودرو، پوشش قفس و غیره، به علاوه تغییر شکل سرد و اثر سخت شدن مواد در حین مهر زنی هم استحکام و هم استحکام بالاست.


(4) راندمان تولید پردازش قطعات مهر زنی فلزی بالا است و عملیات راحت است و درک مکانیزاسیون و اتوماسیون آسان است. از آنجایی که مهر زنی برای تکمیل فرآیند به قالب های پانچ و تجهیزات مهر زنی متکی است، تعداد ضربات پرس های معمولی می تواند به ده ها بار در دقیقه برسد و فشار با سرعت بالا می تواند به صدها یا حتی هزاران بار در دقیقه و هر ضربه مهر زنی برسد. بنابراین، تولید قطعات مهر زنی فلزی می تواند به تولید انبوه کارآمد دست یابد.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست