banner
اخبار جزئیات

ترکیب و درجه دقت مهر زنی قالب

یکی، قطعات صنایع دستی.

قطعاتی که مستقیماً با مهر زنی مواد در حین فرآوری تشکیل می شوند، قطعات فرآیندی نامیده می شوند و به سه دسته زیر تقسیم می شوند

1) قطعات کار مستقیماً ورق فلز را مجبور به جداسازی یا تغییر شکل قطعاتی مانند پانچ ها، قالب های مقعر، قالب های محدب و مقعر و غیره می کنند.

2) قطعات را برای تعیین موقعیت صحیح قسمت مهر زنی ناهموار در قالب مهر زنی قرار دهید. مانند پین های موقعیت یابی، صفحات تعیین موقعیت، پین های توقف، پین های راهنما، صفحات راهنما، تیغه های جانبی با فاصله ثابت، پرس های جانبی و غیره.

3) قطعات پرس، تخلیه و تخلیه که برای تولید مناسب هستند، مانند نگهدارنده خالی، اجکتور، پین اجکتور، صفحه فشار، میله فشار، برش ضایعات و غیره.


دوم، قطعات کمکی.

قطعاتی که در قالب با مواد فلزی در تماس نیستند، قطعات کمکی نامیده می شوند و به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

1) قطعات را برای هدایت قالب در جهت مثبت هدایت کنید تا مطمئن شوید که قالب های بالایی و پایینی قالب به درستی بسته شده اند. مانند آستین های راهنما، پایه های راهنما، صفحات راهنما، بلوک های راهنما و غیره.

2) قسمت های نگهدارنده و گیره، قسمت های قالب را جمع می کنند تا یک قسمت جدایی ناپذیر از قالب های بالایی و پایینی مانند قالب های بالایی و پایینی را تشکیل دهند. قطعات مورد نیاز برای تحمل فشار کاری قالب های محدب و مقعر، مانند صفحات پشتی، همگی قطعات پشتیبانی هستند. قطعات گیره شامل صفحات ثابت و دسته های قالب می باشد.

3) چسباندن قطعات و سایر قسمت ها از جمله پایه های راهنما، لبه های چاقو و قطعات ویژه ای که برای تحقق عملکردهای خاص متصل شده اند.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست