banner
اخبار جزئیات

چگونه یک نگهدارنده چراغ خانه انتخاب کنیم؟

1. نگهدارنده لامپ با یک لامپ ثابت با لامپ استفاده می شود

2. آباژور برای روشنایی استفاده می شود و کلید برای خاموش کردن برق استفاده می شود. از دهان انسان برای ارسال حدود 1 ثانیه سیگنال کنترل صدای "هیس" استفاده می کند که می تواند به راحتی دستگاه روشنایی کنترل صدا را به موقع باز و خاموش کند. عملکرد تاخیر تاخیر خودکار و یک سوئیچ دستی برای راحت تر کردن آن.

lampholder E27

1. نگهدارنده چراغ (سر لامپ) از ابتدای شروع می شود یک لامپ رزوه دار معمولی است. متداول ترین نگهدارنده لامپ (سر چراغ) است. کوچک، E40 بزرگتر از E27 وجود دارد. لامپ های کم مصرف 85 وات معمولا دارای دو نوع هد نور E27 و E40 هستند که به طور کلی به آنها ...

2. نگهدارنده لامپ (سر لامپ) که با GU شروع می شود، پایه روزانه استفاده روزانه ما است. در میان آنها، G به این معنی است که نوع سر لامپ درج شده است، U نشان دهنده قسمت U شکل سر لامپ است، و اعداد دوم نشان دهنده فاصله مرکزی پای لامپ است (واحد میلی متر بر حسب میلی متر است. "Mm")، مانند به عنوان GU10.

3. نگهدارنده لامپ (سر لامپ) با MR شروع می شود معمولاً در چراغ های روشنایی مستقیم استفاده می شود. این نوع لامپ انزال معمولاً دارای دو پین است که برای نصب راحت است. برای مثال MR16 در صنعت روشنایی به لامپ هایی با رفلکس چند وجهی با حداکثر قطر بیرونی در صنعت روشنایی اطلاق می شود.


lampholder

انواع لامپ ها عبارتند از لامپ، صندلی لامپ که با GU شروع می شود و صندلی چراغ با MR شروع می شود.


1. نگهدارنده لامپ وسیله ای است که به موقعیت ثابت لامپ و اتصال کنتاکت نور با منبع تغذیه متصل می شود. انواع عمدتاً نگهدارنده لامپ سر لامپ E14، نگهدارنده چراغ سر لامپ E27، نگهدارنده چراغ سر لامپ B15، نگهدارنده چراغ سر لامپ B22، سر چراغ E26، روشنایی سر لامپ E26، صندلی سر E17 و غیره است.


2. نگهدارنده چراغ که با E شروع می شود، یک لامپ رزوه دار معمولی است. متداول ترین لامپ نگهدارنده است. تعداد اعداد پشت آن نشان دهنده اندازه سر لامپ است. U نشان دهنده قسمت U شکل سر لامپ است و اعداد در پشت مرکز سوراخ های پای لامپ را نشان می دهد. نگهدارنده لامپ که با MR شروع می شود معمولاً در لامپ های روشنایی مستقیم استفاده می شود.


3. لامپ های برقی ظروف روشنایی مصنوعی هستند که از انرژی الکتریسیته استفاده می کنند. نوری است که برای گرم کردن رشته به حالت رشته ای پس از جریان استفاده می شود. اصل ساخته شده است. بعداً از لامپ به طور کلی به عنوان رشته استفاده می شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست