banner
اخبار جزئیات

الزامات ویژه مهر زنی قالب برای مهر زنی قطعات.

قطعات مهر زنی زیادی وجود دارد (تعویضسوکتولامپ) در محصولات ما

دستگاه تغذیه اتوماتیک روی قالب مهر زنی فلزی نصب می شود تا جایگزین عملیات تغذیه دستی کارگر مهر زنی شود. با استفاده از مهر زنی مداوم پانچ معمولی می توان قالب مهر زنی خودکار با سرعت بالا را تکمیل کرد. ما آن را قالب مهر زنی تغذیه خودکار می نامیم. هنگام استفاده از قالب های مهر زنی خودکار برای مهر زنی خودکار، به طور کلی الزامات ویژه زیر وجود دارد:

 

  1. فولاد باید از نوارهای فولادی کوچک یا نوارهای بلند استفاده کند

 

  برای قالب‌های عمومی، اغلب ما از مواد با اندازه‌های کوچک با صفحات برش‌خورده استفاده می‌کنیم، اما اگر مهر زنی خودکار در مهر زنی با سرعت بالا همچنان از مواد با اندازه کوچک برای مهر زنی استفاده می‌کند، مواد اولیه باید مرتباً تعویض شوند، بنابراین انجام مهر زنی خودکار دشوار است. با راندمان بالا بنابراین، قالب مهر زنی خودکار برای استفاده از کویل های کوچک یا نوارهای بلند (بیش از 10 متر) مناسب است. در صورتی که شیء ارسالی یک بلنک نیمه شکل باشد، برای بهبود راندمان مهر زنی، باید قطعات را قبل از ارسال مرتب کرد.

 

  2. باید یک دستگاه موقعیت یابی دقیق در داخل قالب وجود داشته باشد

 

  به دلیل دقت محدود مرحله تغذیه دستگاه تغذیه متصل به قالب، حداکثر می تواند به ±{{0}} برسد.{1}}±0.1 میلی متر. بنابراین، باید یک دستگاه موقعیت یابی دقیق در داخل قالب نصب شود تا مرحله تغذیه دستگاه تغذیه دقیقاً تعیین شود تا اطمینان حاصل شود که دقت مرحله تغذیه مطابق با الزامات است.

 

  3. زباله یا قطعه کار تولید شده توسط مهر زنی باید قابلیت تخلیه خودکار را داشته باشد

 

  در حالت مهر زنی مداوم پانچ، استفاده از خروجی دستی غیرممکن و غیرممکن است. به منظور اطمینان از تخلیه به موقع مواد زائد یا قطعات کار در قالب، باید یک دستگاه تخلیه خودکار نصب شود. علاوه بر این، ساختار قالب در قالب باید اولویت را به استفاده از یک قالب تخلیه پایین‌تر با جهش قطعه خودکار بدهد.

 

  قالب های مهر زنی اتوماتیک تغذیه عموماً دارای شرایط ویژه زیر هستند

 

  4. قطعات مهر زنی باید تا حد امکان در یک زمان در قالب تشکیل شود

 

  پس از اتصال دستگاه تغذیه خودکار به قالب مهر زنی، هزینه ساخت قالب افزایش می یابد. اگر طرح مهر زنی تک فرآیندی همچنان مورد استفاده قرار گیرد، راندمان مهر زنی به طور موثر بهبود می یابد. بنابراین، قطعات مهر زنی باید یک بار در یک جفت قالب مهر زنی تغذیه خودکار تشکیل شود تا سرعت مهر زنی بالا باشد که به کاهش هزینه محصول کمک می کند.

 

  5. فاصله تغذیه باید ثابت نگه داشته شود


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست