banner
اخبار جزئیات

انواع پیچ های سوکت

یک سوکت(تعویضیاپلاگین)screw پیچی است که به طور گسترده در بخش صنعتی و خطوط مونتاژ استفاده می شود. با نام های زیادی شناخته می شود اما رایج ترین آنها پیچ های سر هگز یا آلن هستند. آنها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برخی از قوی ترین پیچ های موجود هستند (لینک به نمودار مشخصات مقاومت کششی و گشتاور)، ارزان و نصب بسیار آسان با استفاده از آچار شش ضلعی شکل. این باعث می شود آنها برای بسیاری از برنامه هایی که در آن فضا مشکل است ایده آل باشند. پیچ های سوکت در انواع مختلف فولاد، فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ درجه دریایی یافت می شوند.

انواع پیچ های سوکت – مطابق متریک DIN یا شماره ISO:

·         درپوش سر سوکت - DIN 912

·         درپوش سوکت سر پایین – DIN 7984

·         درپوش سوکت سر دکمه – ISO 7380

·         کلاهک سوکت سر تخت (کنتر غرق شده) – DIN 7991

·         پیچ ست سوکت – DIN 916

سوکتپیچ های سرپوش- فرورفتگی شش گوش عمیق و دیواره های جانبی ضخیم، اینها را قوی ترین خط پیچ سوکت با بالاترین درجه های پیش بارگذاری می کند. این یکی از رایج ترین پیچ های سوکتی است که می توانید پیدا کنید.

پیچ درپوش سوکت پایین- ارتفاع سر 50 درصد کمتر از پیچ درپوش سوکت سنتی. مناسب برای جایی که استفاده از کلاهک سنتی Socket Head به دلیل محدودیت ارتفاع قابل استفاده نیست. از آنجایی که ارتفاع هد کاهش می یابد، حداکثر پیش بارگذاری بسیار کمتر است و بنابراین جایگزین مستقیمی برای پیچ های سنتی Socket Head Cap نیست.

پیچ درپوش سر سوکت دکمه- پروفیل سر گرد این ها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده ایمن تبدیل می کند، جایی که سایر پیچ ها یا پیچ ها ممکن است لباس یا سایر موارد را روی ماشین آلات متحرک گیر کنند.

پیچ درپوش سر تخت- پیچ‌های سر صاف به صورت متقابل فرو می‌روند و هیچ‌کدام از سرهای آن‌ها را بالای سطح جفت قرار نمی‌دهند. اینها اغلب برای مونتاژ ماشین آلات تحمل نزدیک در جایی که ارتفاع سر بسیار مهم است استفاده می شود.

پیچ تنظیم سوکت- پیچ‌های ست سوکت برای استفاده در مکان‌هایی طراحی شده‌اند که مکان‌های دائمی یا قابل تنظیم قطعات روی شفت‌ها مورد نیاز است.

 


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست