banner
اخبار جزئیات

قطعات مهر زنی فلز برای کاهش نرخ ضایعات، می توانید از این نقاط شروع کنید

هنگامی که اکثر کارخانه های مهر زنی فلزات قطعات مهر زنی را پردازش می کنند، نرخ رد اغلب بسیار زیاد است. اکنون رقابت در صنعت مهر زنی بسیار شدید است و سود به شدت فشرده شده است. اگر نرخ ضایعات بالا بماند، ممکن است نه تنها پس از تکمیل یک سری سفارشات سودی به دست نیاید، بلکه ممکن است پول نیز از دست برود. حل مشکل نرخ بالای ضایعات قطعات مهر زنی فلز بسیار مهم است.


1. کیفیت مواد اولیه به اندازه کافی خوب نیست

مواد اولیه اولین تضمین برای پردازش قطعات مهر زنی واجد شرایط است. اگر سختی و سطح مواد اولیه الزامات کیفی را برآورده نکند، نرخ ضایعات قطعات مهر زنی مربوطه قطعاً بسیار بالا خواهد بود. به خصوص برای برخی از قطعات مهر زنی با تغییر شکل نسبتاً زیاد، در صورت عدم صلاحیت مواد اولیه، ترک و شکستگی ایجاد می شود. بنابراین در هنگام خرید مواد اولیه نباید حرص ارزانی داشته باشید و باید یک تامین کننده مواد مطمئن و منظم پیدا کنید.


2. نصب غیرمجاز قالب مهر زنی

نصب قالب مهر زنی مشخصات را برآورده نمی کند، که منجر به عدم امکان همکاری قالب بالایی و قالب پایینی در حین فرآیند مهر زنی و در نتیجه رد شدن بالا می شود. قالب های مهر زنی اساس پردازش قطعات مهر زنی هستند. نصب با این فرض که مشکلی در قالب ها وجود ندارد بسیار مهم است. فکر نکنید که نصب قالب مهر زنی آسان است، حتی یک خطای کوچک ممکن است باعث شود قطعات مهر زنی تولید شده ضایعات شوند. هنگام نصب قالب مهر زنی، تمرکز، فاصله، صافی و غیره قالب های بالا و پایین نقش حیاتی دارند.


3. پوشیدن قالب

در استفاده طولانی مدت از قالب مهر زنی، سایش یا شل بودن اتصالات نیز باعث از بین رفتن محصول می شود. بسیاری از کارخانه های مهر زنی وجود دارند که پس از نصب قالب برای تولید، بازرسی و نگهداری معمولی قالب را انجام نمی دهند. فقط زمانی که سوراخ نسبتاً بزرگ باشد، قالب برداشته می شود و چاقو به سادگی تیز می شود. همانطور که همه می دانند، ساییدگی قالب نه تنها به دلیل ساییدگی لبه چاقو است، بلکه برخی از قطعات قالب نیز با استفاده فرسوده می شوند. پس از ساییده شدن این قطعات، دقت کل قالب را تحت تاثیر قرار می دهد.


4. عملکرد نامنظم کارگران

کارگران هنگام کار با پرس از راهنمای نصب پیروی نکردند یا در تغذیه خطایی وجود داشت.


5. دستگاه موقعیت یابی دقیق نیست

در فرآیند تغذیه، دستگاه تعیین موقعیت قالب نادرست است که در هماهنگی هر فرآیند مشکل ایجاد می کند و همچنین منجر به ضایعات می شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست