banner
اخبار جزئیات

خداحافظی بدون برق، پورت 4 USB عمومی هدف پلاگین سفر

در زندگی، با افزایش تعداد محصولات الکترونیکی، تعداد سوکت ها کافی نیست، بنابراین بارها باید برای پلاگین های الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد، اما در این راه، سیم های صفحه پلاگین الکتریکی همه جا هستند. علاوه بر خوب به دنبال نیست، آنها نیز بسیار خطرناک است.


گذشته از این، وقتی بیرون می روید، در هتل بمانید و پلاگین همیشه کافی نیست. در صورتی که تلفن همراه یا کامپیوتر از قدرت خارج شود، تلفن یا ایمیل مهمی را از دست دهید، سردرد خواهد داشت. بنابراین ، 4 پورت USB جهانی پلاگین سفر از هدیه Meiyu تبدیل شده است انتخاب اول برای بسیاری از شرکت ها به هدیه کسب و کار!

-112

حجم سبک وزن حمل آن را راحت تر می کند. ظاهر نفیس و زیبا، صاف است و احساس راحت است


بدون نیاز به تبدیل قدرت پیچیده، و بدون نیاز به حمل آداپتورهای قدرت متعدد / شارژر وجود دارد. تا زمانی که شما با استفاده از 4 پورت USB عمومی هدف پلاگین سفر، شما به راحتی می توانید تلفن های همراه و محصولات دیجیتال iPone شارژ!


سازگار با انواع سوکت (مقررات اروپایی، مقررات استرالیا، مقررات بریتانیا، مقررات ایالات متحده، و غیره)، مهم نیست که کدام گوشه از زمین، می توان از آن استفاده کرد، رد مشکل ناتوان بودن!

-1123

کارکردهای کاربردی استفاده، سازگاری قدرتمند، ظاهر نفیس، و مناسب تر برای لوازم خانگی، آژانس های مسافرتی، امور کنفرانس ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، شرکت ها، هدایای تجاری برای رفتن به خارج از کشور یا مناسبت های ترویج تبلیغات، هدایای هدیه و غیره.


علاوه بر این، هدایای مییو همچنین می توانند ۴ رابط شارژ USB را با توجه به الزامات مشتری اضافه کنند. طراحی و خدمات انسانی، کاملا دیدار با هدایای شرکت ها و نیازهای کاربر!


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست