banner
اخبار جزئیات

"حالت تاریک" را برای وسایل و اتصالات خود انتخاب کنید

برای سال ها، طراحی داخلی از بحران اعتماد رنج می برد. رویکرد «ایمن بازی کن» بر انتخاب‌های سبک سازندگان خانه و بازسازی‌کنندگان حاکم است، به‌ویژه وقتی صحبت از پالت رنگ به میان می‌آید. در واقع، هر کسی که این روزها برای خرید سوئیچ و پریز جدید بخرد، با 50 سایه سفید روبرو خواهد شد.

اما زمان در حال تغییر است.

حقیقت این است که بسیاری از این گزینه ها از گرایش های مدرن طراحی داخلی استقبال نمی کنند. با رو به افزایش فرهنگ «کار از خانه»، بسیاری از ما به دنبال تزریق کمی شخصیت به فضای داخلی خود هستیم و از زیبایی شناسی شرکتی ضعیفی که فضاهای کاری دیروز را تعریف می کرد، دور می شویم.

در عوض، مردم با انتخاب پالت رنگ خود جسورتر و تخیل تر می شوند. و هیچ مثال واضح‌تری از این موضوع به جز ظهور «حالت تاریک» وجود ندارد. رنگ مشکی در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای تزریق کمی براق بودن و پیچیدگی به فضاهای خانگی است.

ما مفتخریم که مجموعه‌ای عالی از کلیدها و پریزها را ارائه می‌کنیم که روکش آبنوس براقی دارند. این شامل محدوده محبوب سوئیچ راکر کریستال ما می شود که برای کسانی که به دنبال ارتقاء دکوراسیون خود هستند، موفقیت بزرگی را به همراه داشته است.

این سوئیچ های راکر در برابر هر پس زمینه ای سبک و پیچیدگی را ارائه می دهند. چه کاغذ دیواری یا یک دیوار رنگ شده، ظاهر تیره کنتراست عالی ایجاد می کند و به عنوان جایگزینی چشمگیر و با تکنولوژی پیشرفته برای جایگزین های پلاستیکی شیک ارائه شده توسط سایر ارائه دهندگان به نظر می رسد.

علاوه بر این، پیپ درخشان در تاریکی در بالا تضمین می کند که در شرایط کم نور برای سوئیچ خود دست به دست نخواهید شد. نتیجه کلی یک سوئیچ عالی به نظر می رسد که عملی بودن را با سبک عوض نمی کند. این سوئیچ با نمای بیرونی براق و بدون پیچ خود در هر محیطی عالی به نظر می رسد و نگهداری آن بسیار آسان است.

این سوئیچ ها در 1،2،3، یا 4 باند موجود هستند که - اگر با اصطلاحات سوئیچ نور آشنایی ندارید - اساساً به تعداد دکمه های هر پنل اشاره دارد.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست