banner
اخبار جزئیات

مزایا و استفاده از جعبه توزیع برق

1. مزایای متعددی از جعبه توزیع برق

۱- ایمنی: جعبه توزیع در جعبه توزیع برای رعایت استانداردهای امنیت ملی نسبتاً ایمن است. نوع کابینت آن از کابینت توزیع بسته استفاده می کند، و پوسته ۱٫۲ میلی متر صفحه فولاد سرد است. وزن سبکی دارد. تخصص. درب پلاستیکی جعبه توزیع برق از مواد رسین مقاوم در برابر آتش استفاده می کند که بهتر می تواند از گسترش آتش جلوگیری کند. نصب آن نیز بسیار راحت است.


2. حفاظت: عملکرد حفاظت از جعبه توزیع بسیار قدرتمند است. می تواند به نشت، شوک الکتریکی، مدار کوتاه، و چنین پدیده ای دست یابد. شما همچنین می توانید انواع دستگاه های حفاظتی را اضافه بار کنید.

power distribution box

3. ساختار: ساختار جعبه توزیع بسیار امن است. کابینت آن از اسپری پودر اپوکسی استفاده می کند. برای نقش خوردگی خورنده مساعد است، چسبش آن نیز به ویژه قوی است و احساس خوبی دارد. برای تمام ظاهرش احساس راحتی می کند.


4. روش ورود: آن را نیز به خصوص ساده, فقط به نقطه PE در جعبه آن متصل, چپ, چپ و راست, و پشت سیم های بافته شده در پشت.


دوم ، استفاده از جعبه توزیع برق


1. اصل جعبه توزیع ساده است، و اجزای اصلی شامل اجزای مختلف سوئیچینگ، پوسته، درب شفاف، درب فوقانی، ردیف صفر، حفاظت از ردیف زمین، سیم عایق و غیره.

lighting box

2. مناسب است برای ولتاژ امتیاز 220V یا 380V, و تک فاز سه خط یا سه فاز و پنج خط پایان مدار با حجم بار کل بیش از 100A.


3. به عنوان یک تجهیزات مصرف برق، جعبه توزیع برق PZ30 می تواند به طور گسترده ای در رسانه های مختلف بزرگ تجاری، شرکت های صنعتی و معدنی، ساختمان های دیگر و غیره استفاده می شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست