banner
اخبار جزئیات

پنج سوراخ رایگان پلاگین در خانه : پنج سوراخ باز هستند!

سوکت اصلی آشپزخانه از خانه تحت تاثیر کلمه "آشپزخانه" است، و بسیاری از مردم تمایل به فکر می کنم که آن را به ویژه در آشپزخانه نصب شده است. شاید هنوز نمی دانید، دلیل تغییر نام آن به «پنج سوراخ بدون جدا کردن» به این دلیل است که طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را دارد.

با بهبود استانداردهای زندگی افراد، بیشتر و بیشتر به طراحی انسانی سوئیچ ها و سوکت ها توجه شده است. پلاگین رایگان پنج سوراخ خانه، از طریق سوئیچ برای کنترل جریان روشن و خاموش سوکت، بسیار راحت است. برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، مطالعه، بالکن و مکان های دیگر مناسب است.

پس از خاموش شدن تلویزیون توسط کنترل از راه دور (آماده به کار)، برخی از اجزای داخلی هنوز در حال اجرا هستند که بر زندگی خدماتی تأثیر می گذارد و همچنین قدرت را مصرف می کند. قدرت آماده به کار جعبه ست تاپ حدود ۱۵٫۲ وات است که پس از یک سال تجمع برق زیادی مصرف خواهد کرد. همچنین یک آب گیر وجود دارد، جایی که آب بارها گرم می شود که برق زیادی مصرف می کند. بنابراین توصیه می شود پس از استفاده، منبع تغذیه به طور کامل قطع شود.

معمولا قبل از بیرون رفتن، فقط خاموش کردن میزبان کامپیوتر، قطع سیم برق نیست، هنوز هم وجود خواهد داشت جریان. به ویژه در تابستان، آماده باش کامپیوتر به راحتی می تواند منجر به از بین رفتن گرمای ضعیف، ولتاژ ناپایدار و غیره شود و در نتیجه مدارهای کوتاه و احتراق خودبه خودی به وجود آید. کشیدن و وصل کردن پلاگین میزبان و مانیتور پلاگین به عقب و جلو بیش از حد دردسرساز است و قطع برق با یک دکمه بدون وصل شدن در پنج سوراخ بسیار آسان است.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست