banner
اخبار جزئیات

از یکسان بودن خودداری کنید!

پریزهای کوچک به ظاهر نامحسوس در زندگی اکنون به یک ضرورت برای هزاران خانواده تبدیل شده است. از "استاندارد" اولیه دو سوراخ و سه سوراخ تا ارتقاء محصول، احتمالات بیشتری بررسی شده است. اما بسیاری از مردم نمی دانند که در ظاهر، به ظاهر همان پلاگین و ردیف، در واقع بسیاری از "خریدن دنیا" را پنهان می کند. در مواجهه با خجالت "صندلی های متقابل" و وسایل برقی پرقدرت در پاییز و زمستان، تنها محصولات پلاگین باکیفیت می توانند تجربه راحتی مضاعفی را از نظر عملکرد ایمنی محصول و عملی بودن محصول به ارمغان بیاورند.

 

در این زمینه، آنچه امروز به شما توصیه می‌کنم، سری محصولات پلاگین Aigo است.

 

1. نوارهای برق سنتی: موقعیت C قدرت

 

سوکت AC0606 شش حالته سیم پسوند شش حالته aigo را می توان به عنوان نماینده ای قدرتمند در نوارهای برق سنتی در نظر گرفت. از شکل سنتی یک نوار بلند با کنترل شش بیتی و شش نقطه ای پیروی می کند که نه تنها می تواند استفاده همزمان از چندین دستگاه در خانواده را برآورده کند، بلکه می تواند به طور مستقل با کنترل جداگانه نیز استفاده شود. ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، از بروز مشکلات احتمالی ناشی از اتصال طولانی مدت برق نیز جلوگیری می کند. وضعیت غیر منتظره

گروه قدرت بیشتر به مفهوم توجه می کنند. فناوری اتصال بدون نقطه گسست یکپارچه آن اجازه می دهد تا از مواد مس با کیفیت بالا به عنوان ماده برای ساختار رسانای داخلی استفاده شود، که به هدف الاستیسیته خوب، رسانایی قوی و مقاومت در برابر سایش دست می یابد و در همان فرکانس استفاده از عمر طولانی تری برخوردار است.



شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست