banner
اخبار جزئیات

نکات سفر کره جنوبی: به چه نوع آداپتوری نیاز دارم؟

آیا در سفر به کره به مشکل سوکت فکر کرده اید؟ شاید خیلی از دوستان قبل از رفتن به خارج به این موضوع فکر نکرده باشند که این "مشکل سوکت" چیست.

 

شاید دوستانی که برای اولین بار به خارج از کشور می روند هرگز تفاوت پریز برق مصرفی خارج از کشور با پریز برق داخلی را در نظر نگرفته باشند. به عنوان یک کشور همسایه، کره جنوبی اولین انتخاب برای بسیاری از مردم چین برای سفر و تعطیلات است، بنابراین بیایید در مورد اینکه چه نوع دوشاخه های تبدیل را باید در سفر به کره جنوبی به همراه داشته باشید، صحبت کنیم!

 

در واقع سوکت های کره از همان نوع سوکت های استفاده شده در آلمان هستند. آنها سوکت هایی با دو سوراخ گرد هستند، بنابراین هنگام سفر به کره جنوبی می توانید یک دوشاخه تبدیل استاندارد آلمانی بخرید.

1

کره جنوبی به طور کلی از ولتاژ 110 ولت استفاده می کند، اما بسیاری از هتل ها از دو ولتاژ 220 ولت و 110 ولت استفاده می کنند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد تبدیل ولتاژ برای لوازم الکتریکی که از چین آورده شده است وجود ندارد.

 

شاید خیلی ها بگویند که وقتی به هتلی در کره جنوبی می روید، می توانید یک آداپتور کره ای قرض بگیرید، اما تصور کنید که آداپتورهای دوشاخه زیادی که توسط هتل تهیه شده باشد، وجود نداشته باشد. بسیاری از مردم دوشاخه‌های آداپتور را قرض می‌گیرند، و شما فقط می‌توانید "با یک زمان خوب روبرو شوید". یکی قرض کن بنابراین برای اینکه دستگاه های الکترونیکی شما در حال حرکت "اعتصاب" نکنند. سپس برای خود یک مبدل مسافرتی آماده کنید.

1. استاندارد ملی جدید به دوشاخه استاندارد آلمان (4.8mm) WP-4.8E

2

اندازه پین ​​استاندارد آلمانی با قطر 4.8 میلی متر کاملاً با سوکت کره ای مطابقت دارد و به راحتی از بین نمی رود. طراحی جدید سوکت پنج سوراخ استاندارد ملی، با درب محافظ، تجربه ایمن تری را به کاربران می دهد.

 

2. مبدل مسافرتی چند کاره ترکیبی همه در یک wp-007

3

این پلاگین تبدیل چند منظوره شامل استاندارد آلمانی، استاندارد اروپایی، استاندارد ایتالیایی، استاندارد آمریکایی، استاندارد استرالیا، استاندارد بریتانیا و سایر پین ها می باشد. اگر تنها به کره جنوبی سفر می کنید، می توانید آن را جدا کنید و فقط دوشاخه تبدیل استاندارد آلمان را به همراه داشته باشید.

3. پلاگین تبدیل استاندارد جهانی آلمان

4

یک جفت دوشاخه تبدیل استاندارد چند آلمانی: سوکت یک طراحی سوراخ جهانی است که برای گردشگران از سراسر جهان برای سفر به کره مناسب است.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست