banner
اخبار جزئیات

معرفی دیمر سوئیچ.یک پناهگاه گرم از Dimmers

دیمر می تواند اثرات روشنایی فوق العاده باعث, فضا و نور برخورد, این است "سحر و جادو" از dimmer! با آن، احساس آزادی برای تصور و ایجاد! دیمر تریکتور که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد از یک حلقه اصلی، یک حلقه ماشه، یک حلقه کنترل و یک سیستم بازخورد تشکیل شده است و برای کم رنگ کردن منابع نور تابش حرارتی مناسب است.

مدولاتور نور

دیمر از قسمت های زیر تشکیل شده است:

مدار اصلی

 

این است که از دو بخش یا unidirectional ضد موازی thyristors متصل در سری در مدار منبع نور تشکیل شده است. پس از ورودی یک موج سیسین AC است، خروجی از طریق thyristor یک موج سیسین با زاویه گم شده و یک شیفت فاز است. از شکل ۲ دیده می شود که شکل موج باید حاوی هارمونیک های با نظم بالا باشد که باعث تداخل رادیویی خواهد شد؛ دوم اینکه مقدار مؤثر ولتاژ خروجی آن رابطه غیر خطی با زاویه هدایت دارد.

 

مدولاتور نور

 

حلقه های ماشه شامل نوسان گرهای آرامش تشکیل شده از اجزای نیمه هادی گسسته و ماشه های یکپارچه تشکیل شده از دیودهای ماشه ای هستند. این باید پالس ماشه مورد نیاز برای همگام سازی با زاویه هدایت فاز تغییر ولتاژ ورودی در هر چرخه تولید, و دارای یک قدرت ماشه خاص برای رسیدن به هدف از راه اندازی قابل اعتماد.

 

حلقه کنترل

 

علاوه بر کنترل دستی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد، حلقه های ماشه کنترل مختلفی مانند کنترل فتوالکتریک، کنترل صوتی، کنترل برنامه و کنترل بازخورد نیز وجود دارد.

 

سیستم بازخورد

 

به منظور دستیابی به ولتاژ ثابت، جریان ثابت، حفاظت از مدار کوتاه و اهداف دیگر، اقدامات حفاظت از حلقه بسته اتخاذ می شود تا یک سیستم بازخورد برای پاسخگویی به نیازهای کیفیت مختلف تشکیل شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست