banner
اخبار جزئیات

چرا جعبه های اتصال ضد آب ضد آب هستند؟

چرا جعبه های اتصال ضد آب ضد آب هستند:

 

 

اول از همه، این جعبه اتصال باید ضد آب باشد و مواد آن باید ضد آب باشد. در حال حاضر رایج ترین مواد با اثر ضد آب بهتر پلاستیک، لاستیک، فلز و مواد دیگر هستند. برای جعبه اتصال، فلز آشکارا غیر واقعی است، عمدتاً به این دلیل که فلز یک رسانا است و استفاده از آن به عنوان ماده ای برای جعبه اتصال می تواند به راحتی منجر به حوادث نشتی شود. لاستیک به راحتی پیر می شود و به سختی شکل می گیرد، بنابراین علاوه بر انتخاب مواد، ساختار طراحی آن است. ساختار عامل اصلی محدود کننده اثر ضد آب آن است. یک طراحی ساختار معقول می تواند به طور موثر از آب ناشی از شرایط مختلف جلوگیری کند.

 

 

 

جعبه های اتصال ضد آب معمولاً همراه با اتصالات ضد آب و جعبه های اتصال ضد آب استفاده می شوند. با توجه به تعداد بازشوها از جعبه ضدآب یک ورودی و یک خروجی، یک داخل و دو خروجی به یک داخل و بیشتر خارج داریم که شامل موارد زیر است:

 

1. اتصال ضد آب به طور کلی بر روی یک دیوار جعبه ضد آب پلاستیکی نصب می شود، بنابراین لازمه باز کردن سوراخ این است که اندازه رزوه خارجی اتصال را برآورده کند.

 

2. در نظر بگیرید که سیم کشی ها و دهانه ها حداقل یکی در داخل و یک بیرون باشد. این شامل حداقل دو کانکتور ضد آب و دو دهانه روی دیوار جعبه است، بنابراین مطمئن شوید که اندازه و محل دهانه ها و اندازه مناسب اتصال ضد آب را مشخص کنید.

 

3. صرف نظر از پایانه های جعبه اتصال یا سایر اجزای الکتریکی، آنها باید از طریق اتصال دهنده های ضد آب سیم کشی شوند تا از عملکرد ضد آب اطمینان حاصل شود.

 

 

 

همچنین یک حلقه آب بندی سیلیکونی در جعبه وجود دارد که درب و جعبه محکم بسته می شوند که عملکرد ضد آب جعبه را تا حد زیادی بهبود می بخشد.



شما نیز ممکن است دوست داشته باشید

ارسال درخواست